Mi-e teamă…

380255014_0dbbd79f31_o

Mi-e teamă de privirea-ţi feerică,

Mi-e teamă şi de dorinţa-ţi sublimă.

Mi-e teamă de vorba-ţi apocaliptică,

Dar mi-e şi teamă de atingerea nebună…

 

Mi-e teamă de gândul năstruşnic

ce-mi umple sufletul de tine…

Dragule, mi-e teamă să te conteplu,

căci sufletu-ţi asemenea unui templu.

 

Mi-e teamă de tine

Mi-e teamă de viaţa în doi..

Mi-e teamă de tine, de mine,

Dar nu mi-e teamă de foile scrise-n doi…

2 gânduri despre „Mi-e teamă…

Lasă un răspuns

