Distinse profesor, la mulţi ani!

Ce este pentru un om visul?

Visul este totul, este ceea ce-l face fericit şi realizat!

Simt că trăiesc în paradis. Simt că ceea ce mi se întâmplă e o iluzie. Simt că om mai fericit decât mine nu e. Simt că viaţa îmi oferă atât de mult şi nu ştiu dacă mertit pe deplin toate acestea. Simt că Dumnezeu mă iubeşte prea mult şi nu ştiu dacă sunt demnă de iubirea Lui.

E ziua profesorilor, e sărbătoarea din care fac parte, e visul din copilărie realizat. Am visat din totdeauna să păşesc pe tărâmul pedagogiei, dar n-am visat niciodată  că calea în acest tărâm va fi presurat cu flori şi realizări frumoase.

E PENTRU PRIMA DATĂ CÂND SĂRBĂTORESC ACEASTĂ EXTRAORDINARĂ SĂRBĂTOARE ÎN CALITATE DE PROFESOARĂ. MĂ SIMT ATÂT DE FERICITĂ…

Am sărbătorit ZIUA PROFESORULUI, cum nu se poate mai frumos alături de respectabilii mei colegi de la Colegiul de Transporturi din Chişinău. Ne-am felicitat, am dansat toate dansurile câte au fost, indiferent de genul acesteia, am discutat, ne-am distrat frumos cum doar nişte profesori o pot face, ne-am împărtăşit aşteptările şi planurile.

În seara specială mi s-a oferit deosebita plăcere să fiu prima, care a primit  diploma pentru profesorul-„bobocel” şi să ţin primul discurs în faţa colectivului de profesori (ah, da a fost şi acesta discurs fulger că şi la seara Top Toastmasters). La cerinţa domnului director am jurat în faţa tuturor să –mi călăuzesc elevii în calea spre marele imperiu al ştiinţei, să-i iubesc şi să dau totul din mine pentru a le fi un bun exemplu.

DSC09986

DSC09987DSC09990

La prima seară, în care am sărbătorit ZIUA PROFESORILOR, m-am simţit fericită că sunt profesoară, fericită că lucrez în colegiu, fericită că sunt aşa cum sunt, fericită că vin dintr-o familie de profesori. Un colectiv de nota 10, un colectiv frumos la chip şi la suflet, un colectiv minunat graţie conducătorului colegiului…

ÎNMÂNAREA DIPLOMEI  PROFESORUL-”BOBOCEL”

ÎNMÂNAREA DIPLOMEI PROFESORUL-”BOBOCEL”

E prea frumos parcă să fie adevărat, dar totuşi se întâmplă ceva special…

Mulţumesc, scumpii mei părinţi, pentru dragostea pe care mi-aţi insuflat-o de-a lungul anilor, mulţumesc că m-aţi învăţat să iubesc tot ce-i frumos, să iubesc copii, misiunea de pedagog, mulţumesc că mi-aţi dat dorinţa aceasta nebună de a trăi frumos, de a fi fericită şi de a fi mereu în activităţi.

LA MULŢI ANI, DRAGI PROFESORI!

Lasă un răspuns

