Gânduri de octombrie…

E prima zi de octombrie…E un nou început…a unei perioade extraordinar de frumoasă pentru mine, e luna în care se vor aduna realizări, evenimente, clipe, sentimente, oameni…şi abia aştept să le trăiesc. Abia aştept să colind parcurile, să zbor prin frunze, să mă alinte vântul de toamnă, să mă iubească natura cu toate apucăturile ei friguroase cu toate toanele mele. Alerg spre tine, ia-mă în braţe şi ajută-mă să descopăr ceva nou în enigmatica ta lume argintie…:*

w560xh316_Horoscopul_lunii_octombrie_2012

Nu ştiu de ce, dar mereu luna octombrie a fost pentru mine, luna emoţiilor…are, probabil, ceva sensibil care conferă farmenc clipelor, pe care le trăiesc.

Un nou început a clipelor de vis? Da, pentru că în jurul meu roieşte iubirea- iubirea de tot ce e frumos, iubirea de viaţă, iubirea de tine, iubirea de voi…

Lasă un răspuns

