BEST TABLE TOPIC SPEAKER

Este prima zi când mă trezesc dimineaţă, nu am prima oră şi simt nevoia de a scrie. Tot ceea ce am scris până acum a fost seara târziu sau după amiază. Azi, când am aşternut acele rânduri mi-am zis în sinea mea că ceva se va întâmpla sau e un semn că are să urmeze ceva frumos.

Azi, dimineaţă, la prima oră, am scris: „E prima zi de octombrie…E un nou început…al unei perioade extraordinar de frumoasă pentru mine, e luna în care se vor aduna realizări, evenimente, clipe, sentimente, oameni…şi abia aştept să le trăiesc…” DA, eu un nou început. Un început frumos care sper să-mi aducă succes.

Am trăit clipe extraordinare („am fost în cosmos” :D, ), este un eveniment pentru mine, am trăit sentimente frumoase alături de oameni frumoşi şi am adunat prima realizare minunată din acest început mult aşteptat: BEST TABLE TOPIC SPEAKER, deşi nu cred că am dat dovadă de toate calităţile unui orator, cu excepţia zâmbetului remarcat de evaluator, şi pe lângă toate aceste frumoase trăiri am avut parte de cea mai îngenioasă şi originală înterpretare a prenumelui: „2na” (Doina) 😀 😀 (aşa e scris în certificat)

DSC09988

Trăiesc prin realizări…

Mulţumesc Top Toastmasters Club pentru un titlu extraordinar, pentru înterpretarea deosebită a prenumelui, pentru aprecieri şi pentru sugestii, pentru o seară de marţi frumoasă şi cu emoţii extraordinar de mari şi de neaşteptate…

Accesaţi pagina lor de pe facebook:https://www.facebook.com/pages/Top-Toastmasters-Club-Chi%C8%99in%C4%83u/245606808791588?fref=ts

Lasă un răspuns

