Mi-e visul împlinit!

Elevi

De micuţă îmi doream să fiu profesoară cu acte în regulă. Iată că Dumnezeu mă iubeşte şi-mi ascultă toate rugăciunile şi de pe 25 martie 2013 sunt profesoară. Dorinţa arzătoare de a face ore persistă încă şi în prezent şi am o deosebită plăcere şi satisfactie când imi vad elevii recunoscători şi pot spune ca sunt  care mă iubesc şi mă consideră prietena lor, deşi sunt tare dura cu ei, dar o fac pentru binele lor. E extraordinar când foştii tăi elevi, pe care i-ai călăuzit doar două luni vin cu recunoştinţă şi dragoste.

Septembrie e luna în care îi ajutăm pe elevii noştri să facă cunoştinţă cu împărăţia ştiinţei. Profitând de profesionalismul dascălilor au ocazia de a deveni cineva în viaţă. Fie specialiştii de la disciplinele generale (domni cu o pregatire deosebită), fie profesorii de la disciplinele specifice ciclului liceal aduc în acestă împărăţie dorinţa de a realiza fiecare vis, majoritatea fiind tineri aproape de aspiraţiile lor şi cei mai cu experinţă, având o inimă tânără.

Dar, din pacate, pentru boboceii noştri e şi o perioadă mai dificilă, deoarece evaluările iniţiale îi sufocă şi le taie puţin din gândurile rebele, pe care le au la vârsta aceasta….:D

Am dat şi eu evaluări iniţiale atât la engleză cât şi la română…şi m-am amuzat extraordinar!! Mămica mea din curiozitate m-a întrebat cum mă descurc cu aproape 100 de lucrari, eii ce să zic m-am distrat copios.

Vreau să vă împărtăşesc câteva din rândurile şi gândurile scumpilor mei elevi: (Au avut o poezie de dragoste de N.Dabija, m-am gândit că tema acesta este tocmai de ce au ei nevoie şi chiar aşa a şi fost)

„Iubirea e ca un blestem pentru toată viaţa şi nu poţi scăpa niciodata de el…. :D”

„Preţuiţi iubirea!” (ce să zic are dreptate… :D)

„Mereu  trebuie să ai răbdare şi să nu dai afara dragostea din inimă, pentru că se va transforma în amărăciune.”

„Eul liric o iubea atât de mult  pe ea, încât de orice se atingea ea, devenea gelos. Era gelos chiar şi pe iarba care o atingea, chiar şi pe roua care-i uda picioarele dimineaţa, chiar şi pe Dumnezeu care avea grijă de ea.” (naiv, dar eu tare am mai râs… :D)

„Iubirea ca o eternitate.”(un alt titlu poeziei „Blestem”)

„Aşa cum pământul nu se poate apropia de cer, aşa şi el nu putea sta departe de ea.”

„Gelozia ca propia speranţă, eşti gelos, dar iubeşti pentru că stii că mai ai o speranţă, dragostea nu vine singură, ci trebuie s-o cauţi şi să lupţi pentru ea.”

„A ta iubire sunt ca şi al tău blestem.” (mi-a plăcut cel mai tare… :D)etc. etc.etc.

8a812e17fd

Avem poeţi la Colegiul de Transporturi din Chişinău. Cenaclul literar „Ad litteram…” vă aşteaptă şi fiecare din voi poate candida la concurs pentru editarea cărţii-culegere de gânduri- care se va realiza în colaborare cu cenaclul literar „Magia cuvântului” , graţie profesoarei mele de la Facultatea de Litere…

Cuvântul e aerul cu care respir şi cu care îmi alimentez existenţă…

Lasă un răspuns

