Prietenia-i sfântă…

Viaţa e o călătorie enigmatică prin lume, printre diferiţi oameni, prin diferite bucurii şi dureri. Toţi cei care au trecut prin inima noastră au lasăt o urmă, fie ea frumoasă sau mai puţin frumoasă, nu contează…important este că l-ai găzduit în inima ta…şi ai fost un stăpân cu sufletul mare, oferindu-i dragoste, ajutor, alinare, o vorbă bună…

загруженное

Am găzduit în inima din anul I de facultate un omuleţ simplu şi sensibil, un omuleţ care mereu a ştiut cum să mă încurajeze şi să-mi aline durerile, care a ştiut să mă aprecieze şi să-mi fie alături mereu.

Azi, mi-am recăpătat un prieten de suflet, fiind plecat peste hotare. Un prieten vechi care nu poate fi schimbat pe  unul nou, un prieten care n-a uitat de mine, un prieten care ma păstrat mereu în inima sa… Bine ai veni acasă! Mi-era tare dor de tine! Abia aştept să te vad!

Lasă un răspuns

