Emoţii de început…

images (12)De mici, în luna august, suntem cuprinşi de emoţii şi nerăbdare, având o dorinţă arzătoare de a începe noul an şcolar. Îmi aduc aminte cu mare drag începutul anului şcolar din liceu şi mă cuprind emoţii şi mai frumoase. Iată că acest sentiment este prezent în inima mea şi fiind ajunsă la maturitate. Deşi sunt conştientă că se aşteaptă un an plin de activităţi, eu abia aştept să sosească, abia aştept să-mi revăd elevii şi să –i cunosc şi pe cei aproximativ 100 de elevi noi, să petrec pauzele cu colegele mele de serviciu, să merg la secţie în fiecare dimineaţă şi să schimb câteva gânduri despre ziua ce urma cu colegii de la alte catedre, să –mi obosească muşchii faciali, străduindu-mă să răspund la salutul elevilor, în fine, să –mi încep din nou activitatea mea frumoasă care mă face să mă simt realizată şi fericită.

Vorbeam cu cîteva zile în urmă cu un prieten şi făceam schimb de experienţele avute de când nu ne văzusem deşi aceasta a fost la examenele de intrare la master şi am fost surprinsă de faptul că şi el consideră că vacanţa aceasta de vară e prea mare pentru noi, probabil şi din cauza asta ambii am lucrat toată vara.

Azi, aglomeraţia din colegiu mi-a făcut ziua mai frumoasă decât de obicei. Am cunoscut alţi profesori, am primit sfaturi şi aprecieri şi dorinţa mea a devenit şi mai mare de a mă pregăti de ore.

Ce frumoasă este viaţa când ştii să savurezi fiecare moment frumos ce ţi se întâmplă, când faci totul din plăcere…

O zi la fel de frumoasă tuturor!

Lasă un răspuns

