LA MULŢI ANI, MĂMICĂ DRAGĂ!

DSCN1096

mămica mea

S-aşterne –n calendar o filă mult prea dragă,

Şi iată, cântă păsările, şopteşte vântul

Şi vesel ceasul cântă, şopteşte şi pămânul

Un vesel  şi elogios: LA MULŢI ANI, MĂMICĂ DRAGĂ!

 

De ziua ta iubita mea  mămică

Nu pot să-ţi dau cea mai frumoasă  floricică,

De dimineaţă însă inima-mi bate din ce în ce  mai tare

Pentru a ta deosebită  şi dragă  sărbătoare.

 

Nu îţi doresc averi, cadouri scumpe

Eu îţi doresc o viaţă veşnică şi lungă, lungă.

Să  bucurăm a ta privire lină

Cu clipe preţioase – ce dorul mare-alină.

 

Azi, scumpa  mea, aş vrea să-ţi dăruiesc

Un car de ani, Un LA MULŢI ANI!

Şi-un cer plin-plin de stele,

Iar  tu să fii regină printre ele.

 

Ai mângâiat inimi şi-ai alinat dureri,

Ai instruit şi povăţuit  copii

Şi-ai trecut cu capul sus prin multe grozăvii –

Nu te-a oprit dificultatea cea dintâi.

 

Ai cucerit uşor tărâmu-învăţăturii

Şi-ai fost mereu izvoru – nţelepciunii.

Mulţi ani, dragă profesoară!

Mulţi ani, stimată directoare!

Lasă un răspuns

