Clipe de vis!

Emoţii de nedescris! Trebuia să se întâmple şi aceasta. Este pentru prima dată când ţin cuvânt de felicitare şi mulţumire şi-mi cad lacrimile…Am lăsat în urmă anii de liceu, care de asemenea au fost foarte frumoşi, de care m-am despărţit cu greu,  dar ani de studenţie… anii de studenţie nu se cumpară cu nimic…Mă cutremura gândul că spuneam adio profesorilor, locului unde mi-am definit atât de artistic personalitatea. În faţa la peste o sută de persoane, lacrimile au căzut fără să mă anunţe, emoţiile m-au copleşit fără să-mi facă vreun semn.

Sala Senatulu, USM

Sala Senatului, USM. Momente unice, mulţumiri inundate de lacrimi…

Comoara mea care mi-e alături mereu

Comoara mea care mi-e alături mereu

Facultatea de Litere, USM se caracteriză prin a fi una cu cerinţe foarte mari. Studentele sârguincioase nu dispuneau de timp pentru distracţie, iar relaxarea lor era lectura şi studiul aprofundat, pentru că pentru o nota de 9 sau 10 trebuia să studiezi extrem de mult. Mereu o prietenă de la a doua facultate îmi zicea că nu înţelege de ce se învaţă atât de mult la facultatea unde –mi făceam studiile şi de ce ne chinuie atât de mult profesorii, făcând comparaţie cu  Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţe ale comunicării. Nu era un chin, pur şi simplu, misiunea noastră era alta-de – a fi filologi.

Dar munca enormă, timpul acordat studiului şi nu distracţiei, vacanţele petrecute între cărţi, reproşurile scumpului meu prieten că  învăţ prea mult  au dat un rezultat frumos!

Astăzi, mi-am făcut cea scumpă fiinţa din lume să lăcrimeze de bucurie, mi-am făcut părinţii şi sora mândri de mine, le-am oferit cel mai frumos cadou.

Diploma de Licenţă în FILOLOGIE şi în REGIE şi MĂIESTRIE ACTORICEASCĂ

Diploma de Licenţă în FILOLOGIE şi în REGIE şi MĂIESTRIE ACTORICEASCĂ

Scrisoarea de laudă, venită la liceu, finisarea cu succes a două facultăţi i-a facut pe părinţii mei să se simtă cei mai fericiţi şi cei mai mândri din Sala Senatului a Universităţii de Stat din Moldova.

SCRISOAREA DE MULŢUMIRE ADRESATĂ PROFESORILOR DIN  LICEU.

SCRISOAREA DE MULŢUMIRE ADRESATĂ PROFESORILOR DIN LICEU.

Iată, că am încheiat un nou capitol din viaţa mea a cărui pagini sunt scrise frumos, fiecare rând e împletit cu emoţii deosebite şi fiecare literă e creionată atent.

Aduc mulţumiri profesorilor care au fost buni şi mai puţin buni cu mine, care au fost înţelegători şi mai puţin înţlegători, care au fost cu laude şi celor care au fost cu critici la adresa mea, care au crezut în mine şi celor ce n-au avut încredere, le sunt tuturor recunoscătoare pentru contribuiţia lor la formarea mea profesională. Graţie dvs. începutul carierei mele profesionale a fost la înălţime.

Mulţumesc părinţilor care mi-au oferit susţinerea morală de care am avut mare nevoie. Dacă n-aţi fi fost voi n-aş fi ajuns până aici! Nu ştiu dacă voi putea vreodată să vă mulţumesc pentru faptul că mi-aţi dat viaţă, pentru că mi-aţi oferit cea mai mare dragoste, pentru că aţi avut grijă de mine, pentru că mi-aţi călăuzit păşii pe tărâmul ştiinţei.

Alături de scumpa mea mămică

Alături de scumpa mea mămică

Mulţumesc scumpei mele surioare care-mi face viaţa mai colorată, susţinându-mă şi apreciindu-mă mereu, pentru nesecatele ei glume, pentru blândeţea ei, pentru faptul că există…

Alături de scumpa mea surioară, Constanţa

Alături de scumpa mea surioară, Constanţa

Mulţumesc dragului meu prieten! Mi-a fost alături mereu şi când eu aveam emoţii la examen şi la conferinţele ştiinţifice el spunea liniştit: „Eu nu-mi fac griji, căci ştiu că vei lua 9 sau 10 la examen, la conferinţă la sigur vei ocupa vreun loc.” Deşi calmitatea lui mă omora la moment.

Mulţumesc colegilor pentru faptul că au lăsat o semnătură în cartea mea, colegilor-prietene şi le doresc o cale uşoară în realizarea profesională şi personală.

Câteva din colegele de grupă

Câteva din colegele de grupă

GATA am finalizat de scris ultima pagină din capitolul „Ani de stundenţie-ani de ştiinţă”, continui deja capitolul început la 25 martie 2013 cel destinat CARIREI PROFESIONALE!

Vă pup dulce ani de facultate, voi privi cu mult drag tabloul minunat prictat de voi…

IMG_2637

Absolventă a două facultăţi

Lasă un răspuns

