A FOST PARCĂ MAI IERI…

trecerea-timpului-aduce-alinare-uitare-reusind-sa_99e2952f00c47eDe câteva zile încoace, ochii îmi sunt din ce în ce mai trişti, sufletul rănit, vocea e tremurândă…Apare o frică inexplicabilă. Frica de ziua de 5 iulie 2013. Nu pot să cred…cât de nemilos e timpul. Parcă mai ieri  am păşit pentru prima dată pragul Facultăţii de Litere, USM, parcă mai ieri am urcat scările blocului 1 de studii USM la admiterea 2010 în aula 5 – Grigore Vieru alături de scumpa mea mămică, parcă mai ieri, printre sutele de studenţi îmi căutam un locuşor să aflu rezultatele admiterii şi, într-un final, văzându-mi numele –  primul în lista studenţilor bugetari, parcă mai ieri urcam grăbită scările imense ale facultăţii, parcă mai ieri a fost prima pereche în sala 13 –  Lingvistica generală, parcă mai ieri stam în prima bancă cu emoţii mari in sala 9 la primul examen-limba latină, parcă mai ieri era 25 decembrie 2010-sfârşitul primei sesiuni şi începutul unei mari iubiri…parcă mai ieri eram studentă…

O Timp hain, mi-ai furat cei mai frumoşi ani…cele mai minunate şi emoţionale momente, cele mai mari realizări…Stai în loc şi nu mă alunga din cea mai frumoasă lume…mă goneşti prea obraznic  din sfântul tărâm al limbii…

… mai vreau să fiu studentă…e prea euforică această perioadă, e prea frumoasă s-o las să plece aşa uşor…

O Timp….hoţ de clipe!

Lasă un răspuns

