UITĂ-MĂ

7913143bdd4d82c36a1aba6adabe2787_web

Uitarea -i tristă şi are drum amar,

Dar dacă uiţi? un timp, tu nu mai ai habar..

Durere? De ce?

Îţi spui orbeşte: n-am pentru ce…

 

Dar,… deşi creierul dă totul uitării

Inima n-acceptă reţeta vindecării…

E tristă, supărată, jalnică şi –ncăpăţânată,

Dar ce să faci, dacă viitorul rău se-arată?

 

Uită-mă şi n-avea habar

Te voi lipsi de-o lacrimă de- amar.

Uită-mă şi nu te-ntoarce

La ce bun să-n fibgi în inimă doar ace?

 

Uită-mă! Poate –ţi va fi mai bine

Şi nu mă –nvinui  numai pe mine…

Vreau doar sa-ţi fie ţie bine

Şi poate binele înseamnă – a te lipsi de mine…

22.06.2013

Lasă un răspuns

