REFLECŢIE

singuratate-2

Spune-mi  ce rost mai are viața

când viața-i pustie?

Spune-mi de ce mai trăiesc

când totul se năruie?

Spune-mi de ce-i frumos afară

când toți sunt cuprinși de ură?

Spune-mi bine va mai fi

pe astă lume?

Spune-mi de ce-s tradată

de îndată ce eu, eu nu trădez?

Spune-mi de ce iubesc

când tu mă iubești şi n-am nevoie de nimeni?

Spune-mi de ce te am

dacă nu-mi e de-ajuns?

Spune-mi de ce sunt fericită

dacă setea asta e de nestins?

Spune-mi de ce am tot

şi încă mai vreau ceva?

Spune-mi de ce suntem făcuţi din dor?

Spune-mi de ce sub cer de înger

OAMENII SUNT  FALŞI?

 

 

 

 

Lasă un răspuns

