EMOȚII FILOLOGICE

news1_big

Nu știu dacă am fost cuprinsă vreodată de astfel de emoții. Deși cred că sorb chiar și ultima picătură din fiecare clipă care-mi este oferită de viață, la Conferința Științifică Studențească am fost cuprinsă de cele mai puternice emoții. Și acestea nu erau din cauza că aveam 2 comunicări științifice la două ateliere diferite (această situație o avusesem și anul trecut), ci pentru că, probabil, simțeam ce avea să se întâmple…

De mică, de când am început să urmez calea concursurilor am apreciat mereu cuvintele sincere care mi le spuneau „oamenii mari”. Când spun astfel, am în vedere oameni care au în spatele lor un „sac” mare de realizări. Iată că lângă aceștia  se alătură și Doctorul Honoris Causa, Anatol Ciobanu.

Imediat după ce au luat sfârșit prezentările comunicărilor științifice  ale studenților, distinsul profesor Anatol Ciobanu și-a exprimat plăcerea cu care ne-a ascultat.

Suntem norocoși!

Eu sunt o studentă norocoasă!

De ce? Pentru că am avut ocazia să fac ore cu dl. profesor Anatol Ciobanu, să susțin două examene, pentru că am fost apreciată de cel mai drag OM al Facultății de Litere, USM,  de mândria țării noastre.

Chiar dacă nu m-aș fi numărat printre cele 3 studente, care merg în etapa a doua a Conferinței Științifice, era să fiu mândră și fericită că pentru Dl Profesor am fost „BRAVO, LUPTĂTOARE, LIBERĂ și SIGURĂ!”

Sunt fericită!

Sunt fericită și împlinită!

Mulțumesc, Dl Profesor Anatol Ciobanu, pentru apreciere și cuvinte frumoase!

Iată că succesul poate fi măsurat în caratele unei munci eficiente.

2 gânduri despre „EMOȚII FILOLOGICE

  1. Felicitari pentru realizari!
    De multe ori, din pacate, oamenii ”mari” nu sunt intelesi atunci cand trebuie, dar mergem inainte…
    Iti doresc succes pe mai departe si o primavara frumoasa in continuare!

Lasă un răspuns

