CLICK PE CLIPĂ

644401_492378084159312_134929976_n 

Viața este calea spre tine însăți. Angela Aramă

În seara cu antrepronori din 20 februarie 2013 Membrii JCI Moldova au fost în vizită la omul de succes – Angela Aramă, în incinta Școlii de Televiziune și Dezvoltare Personală, unde am fost alintați cu experiențele frumoase de viață și cu sfaturile oferite din suflet și cu mare sinceritate.

Startul serii de suflet a fost dat de Nadejda Dimitriu, secretar JCI Moldova, și dna Angela Aramă a continuat timp de o oră și jumătate să ne încânte cu cele mai minunate momente din viața sa și nu numai.

Directorul Școlii de Televiziune și Dezvoltare Personală ne-a surprins plăcut cu poveștile carismatice ale vieții sale de success, pe care le-a trăit la Teleradio Moldova, CTC și, de ce nu, în Parlamentul Republicii Moldova.

560196_492378057492648_117667768_n

Ce spune Angela Aramă despre viață  și carieră?

„Nu poți să fii de dimineață până seară  cu zâmbetul pe buze. Viața de multe ori este imprevizibilă. Cel mai important în activitatea mea  este că-mi oferă foarte multă plăcere. Nu pot să fac ceva ce nu-mi place. Aceasta poate că am făcut multe lucruri care m-au epuizat.

Carieră? Nu mi-am făcut carieră. Nu știu ce-nseamnă aceasta. Am fost receptivă la ceea ce mi-a oferit viața.

Sunt ca frunza pe apă. Îmi trăiesc viața în creație continuă. Sunt artist în viață. Iar creația e în strânsă legătură cu Dumnezeu.”

Angela Aramă este un om simplu care a învins mereu greutățile vieții, deși spune că: „ Eu nu sunt o luptătoare. Nu lupt niciodată, pentru că cu cel ce luți devine mai puternic decât tine. Este o pierdere de energie. Eu trăiesc intuitiv.”

A trecut peste grevele de amploare din 2002 și 2004 de la Televiziune, având scopul bine determinat de a obținerea libertatea de exprimare.

Perfecționistă și foarte organizată a intrat în „acvariul politic cu pești răpitori” cu scopul de a face schimbări și noi credem că a reușit.

De asemenea,  consideră că „în politică trebuie să fii tare nesimțit, nu neapărat în sens negativ, ci în ideea de a fi rece și să nu te doară nimic.”

Angela Aramă – scriitoare.

„Îmi place să scriu. Așa mă descoper pe mine însăți. Și mă pot asemăna cu Paulo Coelho.”

Angela Aramă ne-a mărturisit toate întâmplătile până a scoate aceste trei cărți foarte interesante și pline atâtea emoții…

Prima carte și totuși…am înnebunit… este un volum de versuri editat în 2005, cu spijinul fundației Soros-Moldova, la editura ARC. A doua carte este  audio  Cheralim şi îngerul, editată de CARTIER în 2010 și a treia carte este un roman Aici e dincolo, care a fost lansat pe 22 noiembrie 2012, la Art House Café din incinta Teatrului „Eugene Ionesco”.

Angela Aramă rămâne însă cu sufletul în televiziune, astfel a deschis  Școala de Televiziune și Dezvoltare Personală, școală care-ți oferă posibilitatea să înțelegi ce înseamnă să vorbești în fața camerelor de luat vederi, ce înseamnă, de fapt, televiziunea. Angela Aramă împarte toate cunoștințele din acest domeniu și, de asemenea, din domeniul comun tuturor numit VIAȚĂ cu toți elevii acestei școli.

Vedeta TV  susține că „TV este o jucărie de lux. În televiziune trebuie să gândești holografic, dacă nu ești atent la detalii pierzi produsul.”

Seara cu antreprenori din 20 februarie 2013  a fost o seara deosebită, pentru că am avut în fața noastră o doamnă adevărată, o viață de success, care ne-a insuflat curaj, ne-a dat sfaturi pentru viață, ne-a împărtășit momentele frumoase și experiențele extraordinare.

Sunt frunza pe oceanul vieții mele și la revedere! Angela Aramă

Doina Soltan

National Press Officer

JCI Moldova

2 gânduri despre „CLICK PE CLIPĂ

Lasă un răspuns

