PRINTRE RÂNDURI…

Imagine

Lectură?

Cred că fiecare om găsește o sămință de liniște în lectură…Vreau să cred că fiecare din noi iubește să-și stiga setea de noi gânduri cu o carte.

Zilele acestea răscolind prin lucrurile mele de suflet am găsit caietul  de eseuri din clasa a cincea. Cu nerăbdare și bucurie în suflet am început să-l răsfoiesc. Gustam cu mare plăcere din fiecare rând, din fiecare idee scrisă și îmi derulau în față momentele de la lecțiile de limbă și literatură română, când așteptam să mă ajungă rândul să-mi dau frâu liber emoțiilor așternute în ciețelul meu de gânduri…

Uite că în dulcea călătorie a amintirilor am găsit o descrie a cărții (referirea fiind la general, nu la una preferată sau citită). Am fost inundată de plăcere.

N-am știut sau, mai bine zis, nu mi-am dat seamă că de mică îndrăgeam atât de mult lectura.

Abia acum am înțeles că pasiunea pentru CUVÂNT  se ascunde încă în copilărie.

Lectura, dragii mei, e lumea în care ne transpunem fiecare diferit, e momentul de liniște sufletească și momentul de zbor în universul poetic al autorului.

Lectura trebuie să fie masa principală a fiecăruia. Ea îți alimentează sufletul cu cele mai necesare vitamine…

Rămânând să dau dreptate, profesoarei mele care spunea: „Un om, dragii mei, trebuie să citească pe zi măcar câteva rânduri, însă un filolog să nu să se limiteze la câteva pagini…”, îndemnul meu, nu e altul decât să citim…

Lasă un răspuns

