Iubirea – aromă de cafea

 

sunset
CE E IUBIREA?
„E un lung

Prilej pentru durere,
Căci mii de lacrimi nu-i ajung
Și tot mai multe cere” ca și în accepția marelui poet Eminescu?

„E o scurtă nebunie”, cum spune Ion Minulescu?

Această întrebare cred că și-au pus-o copii, părinții noștri, buneii, profesorii, TOȚI, pentru că suntem oameni și în fiecare din noi există o doză de sensibilitate. Întrebarea aceasta  ne-am pus-o și eu, și tu, și el, și voi…

Dar, cineva a găsit răspunsul așteptat? Aș spune că nu…

Și eu m-am înscris  în tagma celor care s-au rătăcit  în această expediție, dar zadarnică mi-a fost căutarea. Am găsit, spre regret,  niște texte ce reflectă doar  o mică părticică din ceea ce se simte. Și, aș spune eu, e imperfetă definiția dată de prietenul nostru comun, GOOGLE.

Am căutăt și definiții date de poeți, scriitori, speranța fiindu-mi la ei de a găsi un răpuns ce ar reflecta adevărul, dar fiecare spune ce e iubirea din ceea ce a trăit. Dacă a avut o dezamăgire, iubirea e văzută din prisma durerii, dacă opusul acesteia, evident, că i se atribuie o reflecție specială, deși această se întîlnește mai rar…

Iubirea, dragii mei, nu are definiție. Ea nu e o noțiune științifică, o teorie ca să fie necesar să-i căutăm o explicație, pentru a  o înțelege.

IUBIREA…IUBIREA  se simte și nimic mai mult…

susnset
Iubirea trăiește în fiecare din noi. Își are ea colțișorul  special în inimioarele noastre, aparent tari ca stâncile, dar, totuși, sensibile care se pierd când simte mirosul dragostei…
Iubirea se ascunde în inima ta, în ochii tăi, în brațele tale, în ghiozdanul tău…Fetelor, iubirea e în trusa noastră de machiaj, e în rujul ce ne fac buzele mai senzuale, e în privirea noastră ce ne trădează de  fiecare dată… Iubirea e  în privirea lui/ei…

Iubirea e durerea de  dor, e așteptare, e frigul ce-l înduri pentru a petrece mai mult timp cu el/ea, e vîntul ce vă pișcă buzele când vă furați sărutări, e strângerea de mână, e îmbrățișarea nebună…

e un vis…

un vers…

o melodie…

e un cântec trist …pe valurile feicirii.

Aceasta e iubirea pentru mine…

Pentru tine, cel ce citești acum, ce e iubire?

Lasă un răspuns

