AȘ VREA…

AȘ VREA…

Ascultând noua piesa a lui Alexandru Manciu, pe care-l apreciez foarte mult, „Aș vrea” ce-l cântă în duet cu Karizma, mi-a venit în gând întrebarea năstrușnică : Ce-aș vrea  să fiu eu pentru pesoana iubită? Întrebare pe care nu mi-o pusesem până acum, așea că am început să-mi aștern dorințele…

Imagine

PENTRU EL…

Aș vrea să fiu lacrima lui… pentru a-l elibera de durere….

Aș vrea șă  fiu floarea de pe fereastra lui…pentru a –l privi cu drag…

Aș vrea să fiu piesa lui preferată…pentru a-i alinta auzul cu vocea mea…

Aș vrea să fiu  perna lui moale …pentru a -l alinta cu mângâierile mele…

Aș vrea să fiu plapuma lui călduroasă…pentru a-l adormi în brațele mele…

Aș vrea să fiu vântul de afară…pentru a-i șopti cuvinte dulci la ureche…

Aș vrea să fiu un fulg de nea…pentru a mă topi pe buzelele lui…

Aș vrea să fiu aerul pe care-l respiră…pentru a-i alimenta existența…

Aș vrea să fiu gândul lui…pentru ai aminti mereu de mine…

Aș vrea să fiu visul lui…pentru a-l duce în fantastic…

Aș vrea să fiu TOTUL…pentru a-l face fericit…

AȘ VREA…

Aș vrea să fiu ceea ce vrea el să fie pentru mine….pentru a fi ambii

un destin, o nebunie, o iubire, un OM…

 

Lasă un răspuns

