AMEȚITĂ DE DOR…

AMEȚITĂ DE DOR…

imbratisare-mi-e-dor-de-ea_1c3f1725a7dfdf
Sunt momente în viață cînd te cuprinde un dor…un dor nebun de ceva și nu știi de ce… Sunt momente când vrei să întorci timpul  înapoi să mai trăiești  încă o dată, o singură dată momentele din trecut.
Mă cutremură gândul că timpul trece atât de repede, că numai sunt stundenta rebelă din anul întâi care pe 24 decembrie 2010 a sustinut examenul la Lexicologie și Fonetică, crezând că e un capăt de țară…că numai sunt fețița care abia așteptă să fie în anul 3…

Însă iată-mă ajunsă și în punctul dorit.

Sunt la fel de fericită ca și atunci, cuprinsă strâns de succese, de oameni dragi, de atmosfera de sărbătoare. Însă…parcă lipsește ceva, părcă nu e aceeași fericire…sau poate  aceasta e impresia mea, sau poate trăiesc fiecare moment diferit, sau poate percep  fericirea in fiecare clipă altfel?

Astăzi, au venit în vizită amintirile…amintirile din copilărie, amintirile din anii de liceu, amintirile din cei doi ani de studenție. Să fi fost oare din cazua subiectului de la examenul de literatură interbelică: Fluxul conștiinței- tehnică proustiană? N-aș spune…e din cauza momentelor de neuitat care m-au înconjurat 21 de ani, din cauza oamenilor care mă fac să mă simt specială, pentru că, probabil, sunt și, probabil, că și ei sunt speciali, cel puțin așa vreau să cred eu…

La un moment dat credeam că mă aflu în sala de festivități a liceului, unde împreună cu colegii mei dragi de clasă trăiam la maxim sărbătoarea organizată de noi.

Apoi parcă mă aflam în aula 4 în prima bancă de la fereastră scriind testul…

Sunt cuprinsă de dor…dorul de casă,  dorul de anii de liceu, dorul de clipele petrecute cu colegii, dorul de  ceea ce se cuprinde în cuvântul TOT.

Răsfoiesc în cartea amintirilor și mi-e dor, mi-e dor  să retrăiesc fiecare clipă din trecut, fie ea frumoasă sau mai puțin frumoasă…

De ce? Nu știu, probabil, e din cauza atmosferei magice de sărbătoare ce se ascunde în suflet…

Lasă un răspuns

