A MAI TRECUT UN AN…

A MAI TRECUT UN AN…

singuratate_c23b2f76e2f69f

Iată-ne aflați în NOUL AN. 2013 vine cu noi promisiuni, noi posibilități, noi oportunități de afirmare. Horoscopul ne prezice la toți un an bogat, prosper, cu dragoste suficientă, dacă pot spune așa, în fine, pe această cale e OK. Noi ne așternem în memorie ce vrem să realizăm, unde vrem să ajungem etc.
Dar 2012? Ce-a fost 2012 pentru fiecare dintre noi?
Aș putea spune ca a fost un an frumos! Un an cu multe speculații, cu „sfârșitul lumii” – am trecut și peste aceasta, cu o vară ferbinte, cu evenimente de tot felul, cu bârfe picante din lumea mondenă.

Astăzi, din calendarul vieții mele am rupt ultima filă, cea a lunii decembrie 2012…Privind în urmă, încerc să fac o trecere în revistă a tuturor lucrurilor, momentelor,succeselor, pentru a vedea ce-a însemnat anul 2012.

Oameni? Mulți, foarte mulți…Am întâlnit oameni cu inimă de piatră, oameni cu inimă blândă, oameni noi, oameni deosebiți…

Bucurii? Foarte multe. Anul 2012 mi-a oferit o mulțime de lucruri pentru a ma bucura din plin de toate…

Fericire? Mmm a fost și acesta… am avut sute de motive să fiu fericită, au fost oameni ce m-au făcut cea mai fericită fată din lume.

Iubire? Cum fără asta? Ea ne hrănește, ea ne dă viață, ea ne face iubibili.

Clipe? Aoleu fiecare secundă din viața mea este o clipă…

Succese? Evident, fără ele n-aș fi eu…

Amintiri? Probabil, sunt cele mai multe…cele mai frumoase…cele mai  aromate…

Dezamăgiri? …

Suferiță? Există așa ceva? Eu refuz să cred că este suferință/durere…Poate a fost sau poate nu…

Regrete? DA, sunt…Sunt pentru că trebuia să fac mai multe decât am făcut. Pentru că trebuia să învăț mai mult, decât am învățat. Pentru că trebuia să iubesc mai mult, decât am iubit. Pentru că trebuia să ofer mai mult, decât mi  s-a dăruit. Pentru că trebuia să alint mai mult, decât am alintat. Pentru că trebuia șă iert mai mult, decât am iertat. Pentru că trebuia să greșesc mai puțin. Pentru că trebuia să ascult mai mult. Pentru că mi să oferit de toate mai mult, decât am oferit eu… Pentru că…Pentru că…Pentru că este loc de mai bine, pentru că vreau mai mult de la viață, pentru că nu mă mulțumesc cu ceea ce fac. Pentru că știu că pot face mai mult…

Trebuie, trebuie să învățăm mai mult, trebuie să iubim mai mult, trebuie să iertăm mai mult, trebuie să oferim mai mult… trebuie…

A zâmbit, am plâns, am fost fericită, am fost tristă, am avut dezamăgiri, am întâlnit oameni minunați, copii extraordinari, am avut succese – succese mari, am avut de toate…

Nu-mi rămâne, decât să zic Mulțumesc și Adio…ADIO LA TOATE…LA ANUL 2012, ÎN GENERAL…rămân să păstrez amintirile care merită păstrate și dorul care merită trăit…

 

Lasă un răspuns

