MOR ACTORII…

Imagine

Astăzi, este a doua zi de când am aflat despre decesul marelui actor/ regizor/OM al nostru. Spun al nostru, pentru că și noi basarabenii facem parte din marea țară a românilor…

Sincer? Nu pot să cred… Sunt la fel de tristă și îndurerată ca acum două luni, când am aflat că actorul meu de suflet, Șerban Ionescu,  a plecat într-o altă lume…

Citesc toate articolele care apar despre regizor în cele mai căutate ziare, rețele de socializare și…crede-ți-mă mă mir…Câtă „prostie”, dacă o pot numi așa, circulă despre acest OM.

De ce atâtea?

Oare misiunea unui jurnalist este să facă articole ce țin de aspectele negative ale vieții unui om?

Oare nu este mai frumos pentru un jurnalist să se afirme, scriind un articol despre toate succesele acestui mare ACTOR, acestui mare REGIZOR, despre toate filmele lui, despre toți actorii ce l-au cunoscut?

Priviți imaginea acestuia și încercați să desprindeți tristețea ce se ascunde în ochii săi albaștri, munca și chinul ce se observă după ridurile adânci de pe față…

E păcat…e mare păcat să tăvălim memoria lui Sergiu Nicolaescu în noroi…

Nu mă pot numi actriță, chiar dacă fac teatru și joc piese, dar mă pot numi o iubită a teatrului, a frumosului, a artei…

Vreau să apreciem viața acestui om…A regizat peste 40 de filme, a fost un actor de excepție și un OM DE AUR…

Doamne, TE ROG, ai grijă de maieștrii noștri…ai grijă de actorii noștri și dă-le o viață veșnică…să afle și copii, și nepoții mei de ceea ce numim ARTĂ, FRUMOS ȘI CULTURĂ…

DOARE…

MOR ACTORII…

Lasă un răspuns

